فروش انواع روغن ویژه طیور

روغن ویژه ی طیور که در همراه با خوراک طیور به مصرف آنها می رسد و مزیت هایی چون افزایش جذب عناصر مفید غذایی دارد، در انواع مختلف به صورت جامد و مایع به فروش میرسد.
روغن ویژه طیور با جیره ی غذایی دام های طیور مخلوط شده و به مصرف آنها میرسد. این روغن به علت مخلوط شدن با غذای طیور میزان گرد و غبار غذای آنها را کاهش داده و به راحتی میتوان مکمل ها و داروهای پودری را مورد مصرف طیور قرار داد. از دیگر مزیت های این روغن افزایش چندین برابری جذب مواد غذایی است. این روغن در انواع مختلف با قیمت مناسب به فروش میرسد.

قیمت روغن ویژه طیور

روغن مخصوص طیور یک روغن گیاهی است که دارای عملکرد رو به رشد تغذیه ای و انرژی بسیار زیاد می باشد که همه این موارد در نتیجه منجر به افزایش راندمان اقتصادی مرغداران در طول دوره پرورش می گردد. قیمت این محصول با توجه به سن،نژاد،نوع مرغ،مواد اولیه به کار رفته،نوسانات قیمت روز در بازار و غیره متغیر می باشد و خریدار محترم با توجه به شرایط موجود و نیاز خود نسبت به خرید این محصول اقدام می نمایند.خریداران ضمن اطلاع از قیمت روغن مخصوص طیور از طریق مراکز اینترنیتی معتبر،می توانند با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.

روغن ویژه طیور

فروش روغن ویژه طیور

روغن خوراک طیور یک راه مناسب و مقروم به صرفه برای تغذی خوب و پرورش عالی طیور می باشد.با توجه به مزایای فوق العاده ای که این محصول شگفت انگیز دارد بسیاری از طیور داران از این محصول در صنعت خود استفاده می کنند. امروزه تولید این محصول با توجه به رشد تکنولوژی با بهترین کیفیت در حال انجام می باشد.با توجه به تولید انبوه و خوبی های فراوان این محصول فروش این محصول امروزه رونق و بازار خوبی را دارا می باشد.یکی از راه های اسان و به صرفه بازار های اینترنتی می باشد که مشتری میتواند محصول خودرا بدون هیچ واسطه و با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت دریافت کند.امروزه فروش و صادرات این محصول به کشور های همسایه نیز رونق فراوانی دارد.

روغن ویژه طیور

انواع روغن ویژه طیور

در چند سال اخر از روغن خوراک مخصوص تغذیه طیور استفاده و استقبال فراوانی شده است. روغن موراکی طیور به عنوان یک ماده غذایی انرژی را در تغذیه و خوراک طیور نقش فراوانی را ایفا میند.روغن های خو اکی جهت تغذیه طیور انواع فراوانی دارد که به چند نمونه زیر میتوان اشاره کرد:

  • روغن منداب یا کانولا
  • روغن آفتابگردان
  • روغن پنبه دانه
  •  روغن کتان
  • روغن کلزا
  • و غیره…

طیور داران و تولید کنندگان این محصول فوق العاده از ترکیبات روغن های گیاهی و روغن ماهی استفاده می کنند.این ترکیبات به غیر از اینکه به تامین انرژی،ویتامین ها و انتی اکسیدان های ضروری کمک میکند،رشد بهتر و افزایش کیفیت نهایی این محصول نیز کمک فراوانی میکند.

روغن ویژه طیور

آنالیز انواع روغن ویژه طیور

روغن های ویژه طیور اغلب مقدار مشخص و جزئی اسید چرب ازاد دارند.مقادیر این اسید چرب بر اثر عوامل های مختلفی مانند فساد ممکن است تغییر بیابد.بتابر این عدد اسیدیته از جمله معیار هایی است که جهت تشخیص فساد در چربی ها و روغن ها به کار گرفته شده است.به همین دلایل در انالیز روغن ویژه طیور عدد اسیدیته بسیار مهم می باشد و به طور معمول بدینگونه است:انرژی۸۵۰۰-۹۰۰۰کیلو کالری،چربی ۹۹.۹۹ درصد،رطوبت بسیار کم،پراکسید بسیار ناچیز و رنگ زرد روشن انرژی های بالای این محصول عالی برای طیور اثرات مثبت تغذیه ای را در پی خواهد داشت و همچنین موثر در اقتصاد این صنعت می باشد.

روغن ویژه طیور

تولید روغن ویژه طیور مرغداری

با توجه به اینکه روزانه به رشد و ارزش این صنعت افزوده مباشد،هر روزه تعداد زیادی از کسانی که به دنبال یک روش خوب و جواب دهنده برای سود دهی و راندمان بالای اقتصادی می باشند به این صنعت ورود میکنند.با توجه به این مزایای فوق العاده روغن خوراک طیور کار تولید و عرضه این محصول بسیار رونق فراوانی را در چند سال گذشته داشته است.بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان این جیره غذایی مناسب برای طیور به دلیل استقبال زیاد طیور دادان افزایش تولید بسیار چشمگیری داشته اند.ضمن توجه به اینکه گرمای ویژه تولیدی توسط روغن طیور بسیار پایین تر از غلات می باشد،معمولا توصیه می شود در اب و هوای گرم برای کاهش دادن به تلفات خصوصا در نژاد های سنگین تر از روغن گیاهی طیور برای تامین انرژی مورد نیاز استفاده میگردد.در زمان تولید این محصول در دما بسیار معمولی است و به صورت مایع است و در دمای بالاتر به حالت منجمد می باشند.

روغن ویژه طیور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما