قیمت خرید روغن مخصوص طیور صمیم

روغن مخصوص طیور صمیم مناسب جهت تولید و پرورش مرغ…
بازار عرضه ارزانترین محصولات غذایی طیور، روغن معروف صمیم را با قیمت کارخانه به خریداران عرضه میکند…
روغن مخصوص طیور صمیم، روغنی پر انرژی جهت رشد سریع مرغ با هدف کاهش مصرف خوراک مرغداری ها از تأییدشده های سازمان دامپزشکی کشور است.
در این بازار بزرگ اینترنتی روغن مخصوص طیور خود را با قیمت واقعی آن
بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید. منتظر تماس شماییم.

قیمت روغن مخصوص طیور صمیم

روغن مخصوص طیور صمیم یک روغن گیاهی است که دارای عملکرد رو به رشد تغذیه ای و انرژی بسیار زیاد می باشد که همه این موارد در نتیجه منجر به افزایش راندمان اقتصادی مرغداران در طول دوره پرورش می گردد.

قیمت این محصول با توجه به سن، نژاد، نوع مرغ، مواد اولیه به کار رفته، نوسانات قیمت روز در بازار و غیره متغیر می باشد و خریدار محترم با توجه به شرایط موجود و نیاز خود نسبت به خرید این محصول اقدام می نمایند.

خریداران ضمن اطلاع از قیمت روغن مخصوص طیور صمیم از طریق مراکز اینترنتی معتبر، می توانند با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایند.

روغن مخصوص طیور صمیم

خرید روغن مخصوص طیور صمیم

خرید روغن مخصوص طیور صمیم به دلیل مزیت های فراوانی از جمله کیفیت بالایی که دارد موجب گسترش روزافزون استفاده از این محصول گشته است.

طیور نیاز به مواد غذایی دارند که بتواند به رشد بیشتر و هرچه بهتر آن ها در طول دوره کمک ویژه ای نماید تا در نهایت افزایش تولید را برای مرغداران رقم بزند. استفاده ایز این روغن ها می تواند تا حد بسیار بالایی این نیاز را برآورده سازد که همین امر خرید این محصول را به طور چشمگیری افزایش داده است.

از روش های خرید این محصول که امروزه بسیار صورت می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید حضوری از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز این محصول
  • خرید غیرحضوری و اینترنتی به صورت آنلاین

روغن مخصوص طیور صمیم

ویژگی های روغن مخصوص طیور صمیم

از ویژگی های روغن مخصوص طیور صمیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت هضم پذیری بسیار بالا
  • کاملا گیاهی
  • نداشن هر گونه آلودگی محیطی
  • بالا بودن انرژی متابولیسمی
  • افزایش ضریب تبدیل غذایی و کیفیت لاشه بسیار خوب
  • و بسیار موارد دیگر

روغن مخصوص طیور صمیم

این عوامل و همینطور ویژگی های منحصر به فرد دیگر این محصول موجب استقبال بی نظیر پرورش دهندگان مرغ در سال های اخیر گشته است.

همچنین به دلیل پایین بودن گرمای ویژه تولیدی این نوع روغن ها نسبت به غلات، توصیه می شود به منظور کاهش تلفات ناشی از گرما از این محصول استفاده شود.

انواع روغن مخصوص طیور

در سال های اخیر انواع روغن مخصوص طیور توسط کارخانجات و شرکت های متعددی ساخته و به مشتریان گرامی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

انواع روغن های ساخته شده در کارخانجات کشور براساس ترکیبات آن ها:

  • روغن سویا
  • روغن کلزا
  • روغن کتان
  • روغن ذرت
  • روغن آفتابگردان
  • و غیره

روغن مخصوص طیور صمیم

انواع این روغن ها دارای آنتی اکسیدان ها، ویتامین های ضروری و همچنین حاوی انرژی هستند که می توانند مایحتاج ضروری طیور را فراهم کنند و در نهایت موجب سلامتی، رشد و کیفیت محصول گردد.

 صادرات روغن مخصوص طیور صمیم

کارخانجات تولید کننده انواع روغن های پرمصرف و پربازده در جیره طیور با استفاده از مواد اولیه مناسب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری دستگاه های مدرن محصولی بی نظیر جهت رشد بهتر طیور تولید می نمایند.

همین امر موجب افزایش چشمگیر صادرات روغن مخصوص طیور صمیم از طریق بسیاری از کارخانجات و سایت های راه اندازی شده مرتبط شده است. این محصولات معمولا به صورت با بهترین بسته بندی نظیر حلب، انواع گالن، بشکه، تانکر و غیره صادر می شود.

اخیرا به دلیل استفاده روزافزون در مصرف این مواد در جیره غذایی طیور و کیفیت بالای آن، صادرات این محصول به ویژه به کشورهای همسایه رونق بسیاری پیدا کرده است.

با توجه به نوع مصرف و شیوه حمل، نوع بسته بندی روغن طیور متفاوت است. انواع گالن، حلب، بشکه و تانکر و روش های حمل معمول روغن طیور می باشد.

روغن مخصوص طیور صمیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما